بسیج کارکنان دانشگاه شریف

اَللّهُمَّ وَعَجِّلْ فَرَجَهُ وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ

بسیج کارکنان دانشگاه شریف

اَللّهُمَّ وَعَجِّلْ فَرَجَهُ وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ

این وبلاگ محل عبور و نگاه کسانی است که در سایه‌سار شجره‌ طیبه‌ی بسیج‌ هستند و ضربان دلشان با یاد حضرت روح الله (ره) و شهدا می‌زند.

قدمتان سبز
هر کس لحظه‌ای از وقتش را صرف این صفحات می‌کند و در دلش نام و یاد امام و شهدا موج می‌زند، صلواتی بدرقه‌ی روح معراجی‌شان کند.

بهار مهدوی ۲

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۸ ق.ظ

✒️📃
🎓 ڪــ🎒ــــلاس درس مهدویت

🌺 #بهار_مهدوی

🔵 قسمت 2⃣ از2⃣

⁉️دل تکانی منتظران چقدر به زمینه سازی ظهور کمک می کند؟

👌🏼منتظِر باید با منتظَر سنخیت داشته باشد؛ منتظر ظهور باید ظهوری زندگی کند، یعنی در دوران غیبت خود را در عصر ظهور ببیند، بررسی کند و بداند در عصر ظهور همراهان امام(عج) چه می کنند و چه ویژگی هایی دارند و همان ویژگی ها را در وجود خویش ایجاد کند.

 🔆یاران امام عصر(عج) آنهایی اند که در عصر غیبت، صفات یاری را تمرین کرده و آماده یاری شده باشند، کسی که چنین نباشد نمی تواند در عصر ظهور این صفات را در خود ایجاد و احیاء کند. همه آنچه در عصر ظهور رخ می دهد باید در دوران غیبت کسب شده باشد وگرنه دیگر در فرد ایجاد نمی شود. 

👌🏼برای مثال اگر درباره عصر ظهور تحقق ارزش ها و شاخصه هایی مثل ظلم ستیزی، استکبارستیزی و عدالت محوری مطرح می شود، در وصف یاران امام زمان(عج) آمده که در میان خود «رحماء بیهنم» و در مقابل دشمنان «اشداءُ علی الکفّار» اند. ما نیز باید با تمرین این صفات را در خود ایجاد کنیم.

🎤حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، معاون فرهنگی آموزشی بنیاد حضرت مهدی(ع)

🔹پـــایــان🔹

#کلاس_درس_مهدویت
ا___________________

🏴 @chashmbe_rah 🥀

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱
بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شریف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی