بسیج کارکنان دانشگاه شریف

اَللّهُمَّ وَعَجِّلْ فَرَجَهُ وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ

بسیج کارکنان دانشگاه شریف

اَللّهُمَّ وَعَجِّلْ فَرَجَهُ وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ

این وبلاگ محل عبور و نگاه کسانی است که در سایه‌سار شجره‌ طیبه‌ی بسیج‌ هستند و ضربان دلشان با یاد حضرت روح الله (ره) و شهدا می‌زند.

قدمتان سبز
هر کس لحظه‌ای از وقتش را صرف این صفحات می‌کند و در دلش نام و یاد امام و شهدا موج می‌زند، صلواتی بدرقه‌ی روح معراجی‌شان کند.

به یاد خوبان پر تلاش

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ق.ظ

 خوبی و ایمان یعنی ...



 این کارگر زحمتکش شهرداری که ظاهروباطنش همینه   



 دیشب نزدیک ساعت یک صدای خش خش در کوچه شنیدم از پنجره بیرونو نگاه کردم صدای جاروی کارگر شهرداری بود در کوچه نمی دونم اون موقع به چی فکر می کرد به مردمی که تو خونهاشون خوابیدن و چراغاشون خاموشه ویا به خانواده خودشون که الان بیدارن منتظرش یا خوابن و ..... 5 شنبه روز جهانی کارگربود. قشر زحمتکش جامعه، که برای راحتی ما درطول روز تلاش می کنند وگروهی از آنها درنیمه های شب گروهی دیگر در معادن تاریک وگرم گروهی در کارخانه ها و شرکت ها وساختمان سازی مشغول کار هستندخداخیرشان بدهد.  فکر کنید یه روز کارگران شریف شهرداری شهر راتمیز نکنند یاکارگران کارخانه ها کار نکنن  واقعا جامعه بدون این افراد فلجه، حقوقشون با اینکه کمه با برکت حلال حلال .


رهبر انقلاب زیبا بیان کردند، فرمودند:


هر کسی دست یک کارگر را ببوسد، یک حرکت صواب و صحیح انجام داده است؛ برای اینکه یک وسیله برای استقلال ملت خود و کشور خود را تجلیل کرده است. کار، اینقدر ارزش دارد.

شما کارگران باید توجه داشته باشید که ادامه ی حیات شرافتمندانه ی ملت ایران وحفظ وتداوم شعارها ومواضع با ارزش نظام در مقابل قلدرهای عالم واستکبار جهانی با کار وتلاش شما است.

کارگر یک قداست دارد. کارگر آن کسی است که دارد کار میکند تا ملت و کشورش به عزتِ استقلال دست پیدا کند


خسته نباشید  همتون اجرتان با صاحب زمان



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳
بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شریف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی