بسیج کارکنان دانشگاه شریف

اَللّهُمَّ وَعَجِّلْ فَرَجَهُ وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ

بسیج کارکنان دانشگاه شریف

اَللّهُمَّ وَعَجِّلْ فَرَجَهُ وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ

این وبلاگ محل عبور و نگاه کسانی است که در سایه‌سار شجره‌ طیبه‌ی بسیج‌ هستند و ضربان دلشان با یاد حضرت روح الله (ره) و شهدا می‌زند.

قدمتان سبز
هر کس لحظه‌ای از وقتش را صرف این صفحات می‌کند و در دلش نام و یاد امام و شهدا موج می‌زند، صلواتی بدرقه‌ی روح معراجی‌شان کند.

تدبر در زیارت عاشورا ۳

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۸ ب.ظ

مباحث مربوط به جلسه مورخ ۹۶/۸/۱۶

 

🔷اللهم اجعلنی عندک وجیها بالحسین علیه السلام فی الدنیا و الاخره

تنها دعایی است که با اللهم ذیل یا ابا عبدالله و در صحبت با امام آمده است.
زائر از خدا می خواهد که آبرودار باشد. و تنها در صورتی می توانم آبرودار باشم که در معیت امام حرکت کنم.

🔷یا اباعبدالله انی اتقرب الی الله و الی رسوله و الی امیرالمومنین و الی فاطمه و الی الحسن و الیک
بموالاتک و بالبرائه ممن اسس اساس ذلک ...

🔸تقرب:

🔺تولی: موالاتک (دوست داشتن توام با ولایت)
🔻تبری: برائه (دوری کردن از دشمنان)

🔸قرب وصفی: یعنی اوصاف و ویژگی هایم شبیه آنها شود.
🔹تقرب به خدا: یعنی اسما و صفات خدا را در خود رشد دهم.

🔷ولی: یعنی هیچ فاصله ای بین دو نفر نباشد؛

🔺دوستی: وقتی رابطه عرضی باشد (من و خواهر و دوست و ...) 
🔻 ولایت: وقتی رابطه طولی باشد (من و امام؛ من و پیامبر ....)

🔷فاسئل الله الذی اکرمنی بمعرفتکم و معرفت اولیائکم و رزقنی البرائة من اعدائکم أن یجعلنی معکم فی الدنیا و الاخره

در این فقره از اسئل الله ، از خدایی که به من کرامت داد ٬ به خاطر معرفتی که به شما دارم و معرفتی که به دوستان شما دارم، خدایی که برائت از دشمنان شما را روزیم کرد، می خواهم که در دنیا و آخرت همراه شما باشم. اما با ثبات قدم

ان شاء الله

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 جلسه بعد                                               جلسه قبل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۷
بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شریف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی