بسیج کارکنان دانشگاه شریف

اَللّهُمَّ وَعَجِّلْ فَرَجَهُ وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ

بسیج کارکنان دانشگاه شریف

اَللّهُمَّ وَعَجِّلْ فَرَجَهُ وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ

این وبلاگ محل عبور و نگاه کسانی است که در سایه‌سار شجره‌ طیبه‌ی بسیج‌ هستند و ضربان دلشان با یاد حضرت روح الله (ره) و شهدا می‌زند.

قدمتان سبز
هر کس لحظه‌ای از وقتش را صرف این صفحات می‌کند و در دلش نام و یاد امام و شهدا موج می‌زند، صلواتی بدرقه‌ی روح معراجی‌شان کند.

#سه_شنبه_های_مهدوی

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

  

 #سه_شنبه_های_مهدوی

حرکتی خودجوش و اجتماعی است که برای یادآوری عزیزترینی که در این دل مشغولی های زندگی شده است، غریب ترین... طرح ریزی شده تا شاید با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه گردد.

ما می‌خواهیم با استفاده از الگوهایی مانند واقعه پیاده روی اربعین حسینی و اردوهای جهادی که شاید بتوان اینان را از تجلّی های زندگی مهدوی در عصر ظهور دانست، و از آن به مانوری برای تمرین این سبک زندگی یاد کرد، الگو گیری نموده و آن را در زندگی روزمره نیز استمرار دهیم. با این کار می‌توان سایر اقشار جامعه که شاید برخورد نزدیکی با این جلوه از سبک زندگی نداشته باشند نیز از توفیقات آن بهره مند شده و با این سبک زندگی آشنا گردند.

.

شعار ما این است که هر کس با هر توانی می‌تواند خدمتی به مردم ارائه دهد و این خدمات را نذر سلامتی امام زمان عجل الله کنند.

ساده ترین و ابتدایی ترین این خدمات میتواند پذیرایی از مردم باشد.

فکر کنید در یک روز گرم تابستانی از خیابانی عبور می‌کنید. چیزی که شاید در رویایتان طلب کنید یک لیوان شربت خنک و یا یه ظرف هندوانه است! همان‌زمان شخصی به شما شربت یا هندوانه تعارف می‌کند و می‌گوید این نذر سلامتی امام زمان عجل الله هست و یا در یک روز سرد زمستان با یک لیوان چای داغ و یا یک ظرف لبو از شما پذیرایی شود ویا شخصی شاخه گلی از طرف امام عصر عجل الله به شما هدیه دهد و یا حتی سوار بر تاکسی شدید و در هنگامه محاسبه کرایه راننده به شما می‌گوید که این سفر شما نذر سلامتی امام زمان عجل الله بوده...

حال بیاندیشید این کار چقدر میتواند تاثیر گذار باشد در یادآوری عزیزترینی که در دغدغه های زندگی شده است، غریب ترین

البته این موضوع به پذیرایی منحصر نمی‌شود؛ بلکه می‌توان گفت هر کس با هر توانی می‌تواند خدمتی ارائه دهد که از نمونه خدمات اراِئه شده دراین کمپین میتوان به ویزیت رایگان پزشکان، اهدای شاخه گل، واکس صلواتی، برنامه برای قشر کودک، ارائه تخفیف توسط کسبه و همین‌طور ارائه خدمات رایگان حمل و نقل شهری و اشاره کرد.


 

سه شنبه مورخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ، سه شنبه های مهدوی در دانشگاه صنعتی شریف برپا شد.

 

باشد که این تلاش ما مورد رضایت حضرت ولیعصر عجل الله قرار گیرد و ان شاءالله با ایجاد جامعه مهدوی زمینه‌ساز ظهور حضرت باشیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شریف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی